23 oktober 2022

Milani lipscrub

Vandaag ga ik het hebben over de lipscrub van het Amerikaanse make-up- en gezichtverzorgingsmerk Milani. Milani zetelt in Los Angeles en draagt diversiteit hoog in het vaandel. Daarnaast zijn al hun producten cruelty free. Hiermee bedoelen ze dat hun producten en de ingrediënten van hun producten niet op dieren getest zijn. Ook testen geen van hun leveranciers op producten of ingrediënten op dieren. Ook worden hun producten nergens verkocht waar er wel op dieren moet worden getest. Let wel dat cruelty free niet altijd allebei wil zeggen. Vaak worden alleen de producten niet op dieren getest.

Vandaag ga ik twee van hun lipscrubs bespreken. Zij hebben er meerdere maar vandaag ga ik de twee die er voor mij uitspringen bespreken.

Ik ga beginnen met de lipscrub die hier in België verkrijgbaar is. Deze lipscrub draagt de naam keep it sweet lipscrub. Hieronder zie je een foto van de scrub.


Deze lipscrub zit in een plastiek potje met een goudkleurig deksel. Op de voorkant van het potje zie je in goudkleurige letters de naam van het merk, Milani, en de naam van het product, keep it sweet sugar lip scrub. De scrub zelf is karamelkleurig en smaakt ook zo. Het is een zoete scrub die bestaat uit suiker en verrijkt is met kokosolie, amadelolie en jojobaolie. Deze lipscrub geeft je zachte lippen om te zoenen.

De andere Milani lipscrub die ik ga bespreken is hun rose sugar lipscrub. Hieronder zie je een foto van de scrub.


Zoals je ziet, is de verpakking hetzelfde als bij de vorige lipscrub. De scrub zit in een plastiek potje met een goudkleurig deksel. Alleen is hier het deksel roségoud. Op de voorkant zie je opnieuw in goudkleurige letters de naam van het merk, Milani, en de naam van het product, rose sugar srub. Deze scrub heeft een roze kleur en is een suikerscrub die bestaat uit rozenbottelolie, arganolie en kokosolie. Deze lipscrub belooft ook zachte lippen.

Milani heeft nog enkele lipscrubs in hun gamma. Ben je hier in geïnteresseerd dan kan je altijd hun website raadplegen. Hieronder vind je de link. Ik heb nl. ook hun website geraadpleegd. De andere bron die ik heb geraadpleegd vind je ook hieronder.

https://www.di.be/fr/milani-keep-it-sweet-sugar-lip-scrub-2182301

https://www.milanicosmetics.com/products/rose-sugar-lip-scrub

Bedankt voor je interesse en tot volgende week.

Anjana